Thursday, June 23, 2011

jalan kaki di shah alam , fuhh :)

assalamualaikum .. 

hello readers :) 
seriously ! i jalan kaki kat shah alam tadi . HAHAH . cerita nya mcm ni . let's begiinnhh ~! 

  • pagi2 , fon ringing . bangun2 je , ade 4 missed call
  • rupanya , nad yg call . 
  • she said , she is lost and totally don't know what to do . 
  • she's wanted to go to SUK shah alam .
  • dan aku kate , errr . errr . mcam mane nak buat nih ? 
  • nad making decision , naik bus dtg rumah aku , sbb xde sape2 yg bole amek dia kt klang . 
okayy , aku pon bangun + mandi . mamai2 . jalan pon senget senget .
* cuti ni , sangat suka tido lepas subuh . adoii *  
lepas tu .. 

  • aku kejut bg ad n mintak tolong dia hantar nad . 
  • nasib baik abang kesayangan saya sporting , heee :D 
  • ingatkan bg ad nak tunggu nad sekali . rupa2 nya , dia just hantar . adoi . 
  • okayy , aku follow nad seattlekan hal dia . 
  • habis je , ingatkan nak tunggu bas . tp , sangat lambat . grrr . 
  • amekk keputusan , jalan kaki g masalam + cocok moneyh + toilet * nad la ni *
  • then , amekk teksi pegi KTM shah alam . 
 
naik teksi , kena RM 7 ! adoii . sengett lah pacikk ni . mahal betol teksi kat shah alam ni .
kalau tak kerana terpakse , aku xnaikk nye weh .da sangat boring naik teksi asyik mahal je time kat poli . grrrr .
tp , xpe . aku niat tolong orang melayu . haihh .
sampai je KTM klang .. 

    • lepakk mamak , makan makan . * perot lapar lah deyy . aku belom bekpes kott * 
    • teh o ais limau + nasi goreng cina + ayam goreng * ngahah *
    • pegi BSN + solat + centrepoint + balikk . 
    hahah , tu je lahh . penat lah jugakk . tp , seronok . esok pegi tengok wayang pulak jom reader's :D


    take care . * blog kaler2 , macam burokk jeh . xdek darah seni  =_= *
    love , NanieIshak :)



    No comments:

    Post a Comment

    thanks for comment dear :)