Monday, July 11, 2011

hari baru , semester baru :D

assalamualaikum .

hello readers , sehat ? 
tiba2 , nak bajet carrying pulak an . HAHA . * ehh , aku carrying dooo :P *
wuteverr =_= 

ekceli , aku dah lama xupdate blog ni . since , aku da masuk poli . dan sekarang , aku sedang mengupdate blog menggunakan laptop dan beruksbang moon  . thanks , you :DD * asyik nak curi2 bace ape yg aku tulis je dia ni . g tengok movie sane . grrr . HAHA =_= *  

bercerita pasal poli yg DICINTAI , akhirnya aku dapat gak kamsis ( asrama ) . ingatkan xdapat , sebab poli dah keluakan memo utk senior sbb xdapat tawarkan kamsis . dan , alhamdulillah . allah mudahkan perjalanan kehidupan aku utk sem 2 . tak payah keco2 nak harung jem pagi2 tu klu nk g poli . leceh kan abang2 kesayangan aku je nak anta . dan aku , suka dapat kamsis ! thanks politeknik shah alam :D 

and this is my room . 


aku punya katil yg belah kiri , moon belah kanan . 1 bilik , 2 orang je . PSA kaya kott . mewah dia kasi bilik kat kitorang . siap tv lagi . katil pon , emmmpukkk gitu ~! ohh , yg paper atas meja tu . ketua warden kasi tadi , dia kate . ' girls , enjoy your study okay . klu nak pape lg . cakap je , order je . xde hal nye . call je pakai fon yg kat bwah lampu tido tu '  aww aww . sayang encik hashim ! korang ada ? xde kan ? HAHA . 

* dush dush ! wake up nanie wake up ! * 
HAHA , but . the truth here is .. masuk2 je bilik , ade 5 tilam yg orang2 ni kasi . terima kasih kerana menyamankan tidur NanieIshak pade wktu malam . HAHA . sebab , aku punya tilam triple tanpa katil . 
* takut nk tido atas katil yg double decker tu *  and , bila tido , aku tenggelam . mahu tak emmpuk tu ? 

HAHA . moon plak , ade katil and di double kan tilam nye .  
so so , selesa okey kamsis kitorang . lepas tu , ade almari yg tak payah nk bukak pakai tangan . dia mmg akan sentiasa terbuka sndiri , * sbb kunci rosak , susa nk tutup deyy =.= * korang ade ? HAHA . 

okay lah , papehal tak kesah lah semua tu kan . yg penting , selesa nak belaja . sudah cukupp . kan kan . doakan kami okay , kami doakan kamu juga . jomm , semangat belajar ! jangan lupa solat dan lapang kan hati :DD 

take care readers . 
love , NanieIshak :)

No comments:

Post a Comment

thanks for comment dear :)