Monday, June 13, 2011

banana boat :D

assalamualaikum ..

hye all's :)
sabtu hari tu , we all 1 family pegi melaka . ade rumah org kawin . ruma atokk sedare . nice lah style dorang . pengantin diarak sambil duduk atas buluh ps2 , ade org angkat . aku risau je kalau jatuh . dah la yg mengangkat tu kecik2 . hahah . kami pon berbatak batakkan melihat upacara tersebutt . tp , xde yg bwk kamera . so , xde pict . sorry dehh :)

lepas tu , kitorang bergerak ke PD after dah solat semua2 utk bermandi manda . plus , main banana boat . wheee ~~ ekceli , aku xmo mandi . sbb , xbawak baju . haiyo , last2 jiblon jugak sbb nmpk bnyk baju dijual sana sini . hah , xrugi lah beli baju . dpat gak tshirt elmo sekor . heheh . n then , mandi lah kami . yg aku , pakai tudung yg aku pakai dr rumah . sbb xbwk tdung . nasib lah . asalkan dpt main banana boat . hahah .

dah habis mandi , lencun satu badan . dgn tudung2 skali . adoii . last2 , pakai kain pelekat bg ad buat tudung . hakhak . pelik je mkcik2 tgok aku . hello , mkcik mcm xpena buat je . saya tahu mcik lg expert kan ? hahah . okey then , take care readers .
love , Nanie Ishak :)


credit to , encik google :)





No comments:

Post a Comment

thanks for comment dear :)