Monday, June 6, 2011

bowling in mid night .

assalamualaikum ..

hye all's :)
utk ama jakpo , semoga cepat sembuh =')
klik je ' home ' kat facebook , moon suda mention pasal blog sudah diupdate . appa lagi , aku klik lah . sbb , her entry looked impressing . okey . pasal ama jakpo , die kemalangan . doakan kesembuhan dia okey . eventhough , u all's tak kenal . heee . macam memakse pulakk . hahah . okeyy , cerita lain pulak .

pasal chill dgn fam . family sebenanye , tp aku suka guna ' fam ' . sbb , sangat pendek utk ditaip ! agagaga . tengok jam tak pukul berapa ? 3.25 PAGI . tak reti reti ke nak g tido Nanie Ishak ni ? hahah . bukan insomnia , tp . menahan rasa mengantok sbb nak tulis blog . so , klu ade yg bace entry ni . mate aku tgh merah bagai dicocok dgn garfu . aduh kassim ! hahah . sengetS . okey okey , tadi around 10.30 p.m . aku main bowling dgn big brotha dan anak buah . alahai , anak buah aku yg kecik tu sgt comels okey tadi . tu yg , tibe2 berubah mnjadi macik yg sangat penyayang . hahah . tengok lah ini gamba :)

me with kakak ipar :)

ohoh , unlucky time 2nd game . but , still smiling . ahah

kanak kanak riang :D

yeah , mari masuk longkang !


kalau lah Azran Hazzani tahu , 2nd game aku bnyk 0 . pasti tersengeh sengeh je die tu . grrr .
okeyy , selamat malam semuanya . thanks for reading !
love , Nanie Ishak :)



No comments:

Post a Comment

thanks for comment dear :)