Saturday, June 18, 2011

hello birthday girl :D

assalamualaikum..

hye all's :) 
hari ni adalah 19june2011 , dan NanieIshak ingin mengUpdate entry nya tentang kawan terhebatt ! okeyy , 1st of all . Happy Birthday to moon  . semoga panjang umur , dimurahkan rezeki oleh Allah s.w.t . * alamakk , xley tulis panjang2 . battery tinggal 10% * and , persahabatan kita kekal sampai bila2 . insyallah  :)



kadang kadang kan moon , kalau kau marah ke . merajuk ke dengan aku , mesti aku rase macam ape yg aku buat serba tak kena . sbb tu , klu aku rase aku buat salah , cepat2 aku mntak maaf . aku harap , aku xhilang kau sebagai seorang kawan . sebab tu , aku selalu ingat kan diri aku . berkawan lah dengan sahabat yang aku sayang , hanya kerana Allah . sbb , abang aku cakap . klu kita bersahabat kerana Allah , insyaallah . sampai bila2 pon , xkan putus kawan . insyaallah . 





tu je lah dari aku . sorry lah derr ! kalau ade ayat touchy2 cket . bhahah . 
once again , Selamat hari tua moon :D

take care readers :)

3 comments:

  1. aww ! terharu aku :) thanks weh . sayang kau jugak ! insyaAllah , persabatan kita akan kekal sampai bila bila ^^ hikhik aku majok keh , aku marah keh , jgn risau , sume tuh tak lame :)

    ReplyDelete
  2. hahah , aku tahu kau xkan lame2 nye klu majuk dgn aku . heee . thanks bbe , sudi jadi sahabat aku . ily :DD

    ReplyDelete
  3. hee . ily too :) weh , contest yang aku tag kau tuh , kau nk join bole , tanak join ponn bole . aku tak pakse taw :)just tag jeh , memenuhi syarat contest :D

    ReplyDelete

thanks for comment dear :)