Wednesday, July 4, 2012

no title

assalamualaikum 

hello semuanya ! 
fuuhhh fuuhh fuuhhh.. banyak nye habbuks dlam blog aku ni . kehkeh . *jap , mop2 siket tmpat ni . labah2 dah bina bandaraye da kat sini. hihii* okey. mmg da lame aku xupdate blog. well well , aku kan busy woman . uwekss :P ari ni, post 'no title' supaye bebas utk brcerita tanpe ade topik utame. suke hati mak aku lah mahu bercerita ape sahaje yg aku suke. sebenarnye, aku tgh cuti sem ni tp cuti jz tinggal 4 hari je lagi. and, after that i will continue my study with practical ! ohh deemm , aku rase agak gementar. since, aku xpenah berpijak di alam pkerjaan sbelum ni. haha. memang aku sgt cinta utk bersantai di rumah di waktu cuti. ade sape2 kesah? hahaha. well, cuti sem aku teramat lah seronok since agak pelbagai tmpat yg aku serbu. terengganu, kelantan, cameron highland, setia city mall, tanjung malim, my house*durrhh -,,-* saje nk kasi banyak sikett.

  
                      

nah kau, sanggup mengendap2 masuk rumah org asalkn dpat begambo dgn sunflower besaa ni. kahkah. dan, cik NI*make it short -,,,-* bergaye dgn spek mate hitam, shawl sengal nyeh n shirt germany nmpk sikit yg dibelanje oleh abg kesayangan kt cmeron. bergaye lah kauu, asal aurat tetap dijage. peace yaw!

                       

ohh pakcik ironman dkat SCmall, Setia Alam! eksaited tak eksaited muke aku. kahkah. sbenanye, sbelah tu ade thor. aku lg minat thor drpd ironman ni. tp, the muke thor tu xcool mcm real thor. HAHA. baikk aku begamba dgn yg xnampak muke nih. kamera sape? suke ati aku lah nk pilih sape. haha. 


sape pegi konsert MLTR kt SCM ni? gempak tak? O.o

erk? mmg baju aku lain kaler dgn selua ehh? baju form 4 beb. wahahah. uncle ni, nmpk cool dgn biola besa xde stick ni. n, ibu sgt gmbira tgok show dorg. gila jazz. meh la dtg SCM. hehe. promote promote :D 

BBQ at k long's house kuale krai, klate. love u mom & dad :D 


si pembakar ayam. HAHAA. 

                     

my dear family without 2brotha. next family day must complete, i.allah. yeh :)

okey2. aku da malas nk masuk gamba lagi. haha. tu je lahh yeh. next time pulakk. insyaallahhh.. ^^
nak share sikit :)
menurut pemerhatian aku, zaman hari ini islam semakin BANGKIT sikit demi sikit. dan, dalam Quran ade sebut tande2 besar kiamat adalah kemenangan islam pde 1 hari nnti. jgn nafikan, ia pasti brlaku. dan, kbanyakan masyarakat hari ni smakin trbuka dgn islam. subhanallah, maha suci Allah. dan, aku dpat rasekn jugk melalui sekeliling aku. diorg pon, smakin terbuka dgn islam. thanks Allah :') 
semoga uolls yg mmbace ni pon, akn lebih terbuke dgn islam dan same2 dgn aku belajar utk lebih mentaati suruhanNYA & mencintaiNYA. wallahualam :) 

take care readers,
lots of love, NI ;)












No comments:

Post a Comment

thanks for comment dear :)