Wednesday, October 3, 2012

oh cinta !

Assalamualaikum !

hey people , beberapa hari yang lepas aku dan kengkawan memenuhi walimatulurus sahabat kitorg yang bernama Nadiah Bt Nazaruddin . cehh , hamekk. name penuh aku tulis . agaga. untuk tahun 2012 , aku makin rase xde yang aneh pade sesiapa saje kengkawan aku yg kawen dlam umo 20 tahun ! dah jodoh , kawen lahh . kan . tp , mungkin tak lah utk aku kan. bg aku , age in twenty is too early for me to get married . huwooohh ! haha . urus anak2 buah aku je masih fail , masak je masih fail , basuh punggung dorg slepas berlakunya proses pembuang air besaran je masih fail . cane aku nak kawen ? please people , don't push me . no people, no ! haha . akan tatapi , aku tak pangkah sesuatu yang disebut tentang CINTA . yeah people , it's LOVE. to be honest , it will be the best thing when i'm in love with people. couple , dating , texting , loving . sumpah, mesti seronok dan bahagia . ecewahh . haha . akan tatapi , i think everybody know . sebagai seorang islam , mesti ada perkara2 yg kite kene letak tembok besa cina di hadapan . kaaann . sebab tu , musuh paling susah nak belasah tumbuk silat taekwondo dsb adalah NAFSU . hehe . so , gud luck for me & u too people :)



this is the bride ! wahai puan pengantin , anda sangat cantik dgn make up & dress tu . waallah ! dan , paling overr dalam ni semestinya kengkawan si pengantin . haha .





wedding present from me ! kahkah . set ape ni ? errrr . mungkin bathroom set. hahaha. pandai2 lahh puan & encik pengantin nak buat ape dgn benda ni ehh nanti. Aku xpena nak cari hadiah utk wedding sebelum ni. haha . thanks to atul sbb tolong aku bersusah payah cari hadiah ni. thanks darling ! and, i hope u like it nadiah :D

so , selamat pengantin baru Nadiah Nazaruddin . saya mendoakan , semoga hubungan kekal sehingga ke syurga jannah.

Barakallahu lakuma wa baraka 'alaikuma wa jama'a bainakuma fi khaiir 

Semoga diberkati oleh Allah bagi kamu berdua dan diberkati atas kamu berdua dan menghimpunankan kamu berdua dalam kebajikan 

amin ya rabbal alamin :)



No comments:

Post a Comment

thanks for comment dear :)