Friday, August 15, 2014

dah grad rupanya

assalamualaikum

pejam punye pejam. sekali celik, tiba tiba je dah grad. hahaha.
alhamdulillah, dengan izin Allah s.w.t aku diberi peluang untuk merasa hari konvokesyen. thanks Allah :)
Tanggal 13 Ogos 2014, aku sah bergelar pemegang diploma Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, shah alam. weehuu !

jom tengok gambar entah pape aku. haha. kau tengok je lah. aku dah tunjuk kan? eceeh.

  thank you ibu. sanggup je cuti mengajar semata-mata nak buat anak mu ini bahagia. siap belikan bunga. omnomnomnom. walaupun time ni, ibu sorang je yang attend konvo aku. tp, aku happy! sape suruh poli buat time orang semua pergi mencari rezeki. kesian family kiteorang tauu. tak dapat nak tengok adik/anak/kakak/abang naik pentass tersenyumm gembira. ihikks.

 yang tengah tu bukan lecturer tau. dia classmate kitorang jugk. saje je dia join. sebab, dia pon amek gamba konvo kat sini (laman seni, seksyen 7).

nanti yang nak konvo, jangan pakai sneakers pulak. kena keluar dewan pulak karang. dah aku pulak yang dipersalahkan nanti. please don't ya. hahaha. masa ni, aku pergi tukar kasut sebab kasut yang pakai masa konvo melecet. agagaga.

                                   lin suka tau tidur masa orang semua tengah bergembira. mihihihi







terima kasih sangat2 pada sesiapa yang wish aku tu. pada yang bakal konvo. eisshh. tahniaahhhhh! yang belomm, xpaaa naa. the time will come ! go go go ! ganbate !

thanks for reading ! :) 

No comments:

Post a Comment

thanks for comment dear :)